سبز کاپ - لیوان کاغذی

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنیدبرای سفارش تبلیغات کلیک کنید
نویسنده : هاجر خزایی | بازدید : 328

چاپ لیوان کاغذی-چرا و چگونه؟

 

می دانیم که لیوان های پلاستیکی از نظر قیمت و مقاومت نسبت به نمونه های کاغذی بهتر هستند. اما به علت موارد مهم بهداشتی و سلامت نمی توان از لیوان های پلاستیکی برای نوشیدنی های گرم استفاده کرد.

  • آب شدن لیوان بر اثر گرما : مقداری از لیوان های پلاستیکی بر اثر دمای بالای نوشیدنی های داغ ،داخل خود نوشیدنی حل شده که باعث ابتلا به بیماری های متعددی از قبیل : سرطان می شود .
  • داغ شدن سطح لیوان: داغ شدن جداره بیرونی لیوان به محض ریختن نوشیدنی در آن باعث می شود بدست گرفتن لیوان غیر ممکن شود.

 

 انواع متنوع و متفاوتی برای لیوان کاغذی وجود دارد. همین تنوع لیوان کاغذی باعث می شود که لیوان کاغذی را در جهت مصرف مناسب خود انتخاب کنید و بهترین استفاده را از لیوان کاغذی و درعین سهولت انجام دهید.

لیوان کاغذی با درب روی آن یکی از تنوع هایی می باشد که در صنعت لیوان کاغذی وجود دارد. قابلیت قرارگیری نی نیز در این لیوان کاغذی وجود دارد و بر اساس سلیقه مشتری می توان در آن قرار داد.

چاپ آرم ،طرح و لوگوی مشتری می تواند یک ایده جذاب باشد و پیاده سازی آن روی بدنه لیوان کاغذی بی شک نمونه ای بی نظیر در نوع خود خواهد بود.شما می توانید برای ثبت سفارش لیوان کاغذی همراه با چاپ طرح بر روی لیوان کاغذی با ما تماس بگیرید:

گروه تولیدی –صنعتی سبزکاپ طراحي خاص و متنوع ، کیفیت و دوام بالای محصول و مناسب ترین هزینه را به ارمغان می آورد .

 

پذیرش سفارشات :

 

هر تالار،کافه، سازمان های خصوصی و دولتی،اماکن مذهبی ، رستوران ، فست فود،بیمارستان و … نیازمند یک لیوان اختصاصی با طراحی چشم گیر و خاص است .این امر از طرفی موجب تبلیغات و جذب مشتری شده و از جهتی سلامتی و آسودگی به همراه دارد ، گروه چاپ و تبلیغات سبزکاپ  با بیش از یک دهه فعالیت در این حوزه قادر به چاپ لیوان کاغذی اختصاصی و نمایشگاهی بوده و در تولید ظروف کاغذی و ماشین آلات ظروف کاغذی تخصص داشته و آماده ارائه خدمات به مشتریان در سراسر کشور میباشد.

در رابطه با چاپ سفارشی لیوان کاغذی تبلیغاتی نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد و هر نوعی با هر ابعاد با هر تعداد لایه ای که مد نظر داشته باشید قابل تولید است . کافی است با یک تماس از محصولات و خدمات سبزکاپ مطلع شوید.

کیفیت یک شعار نیست ,یک فرهنگ است.
فرهنگ را به ارمغان آوردیم....

سبزکاپ ضامن سلامتی شماست.

 

   سبزکاپ تولید و پخش عمده لیوان تبلیغاتی و نمایشگاهی، آماده عقد قرار داد با شما مشتری گرامی بوده و بهترین را ارائه می دهد.

معامله مستقیم با تولید کننده = هزینه کمتر

 

 

sabzcup.com

جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.


برچسب‌ها : لیوان کاغذی , لیوان کاغذی تبلیغاتی , لیوان یکبار مصرف کاغذی , چاپ لیوان کاغذی اختصاصی,چاپ لیوان کاغذی , تولید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف , چاپ لیوان تبلیغاتی , فروش دستگاههای ظروف یکبار مصرف کاغذی , لیوان تبلیغاتی کاغذی , لیوان یکبار مصرف,سبزکاپ,سبز کاپ,تولید لیوان کاغذی,

دوشنبه 28 مهر 1399 - 23:12
نویسنده : هاجر خزایی | بازدید : 263

تولید کاسه ۲۵۰ سی سی  مناسب برای بستنی

باکیفیت عالی

]خاص باشید,چون شما ارزشش را دارید.

سلامت زندگی کنید.

همین حالا برای تبلیغات برنامه ریزی کنید.
با ما تماس بگیرید.


برچسب‌ها :

پنجشنبه 10 مهر 1399 - 23:10
نویسنده : هاجر خزایی | بازدید : 307

 استفاده از لیوان کاغذی


ظروف یکبار مصرف

امروزه ظروف یکبار مصرف اصطلاحا به داد مردم رسیده، مخصوصا به داد افراد شاغل و پر مشغله.

وقتی مهمان دارید ،وقتی به مسافرت می روید،وقتی سرتان شلوغ است و فرصت شست و شو ندارید،وقتی ترس از آلودگی و بیماری دارید ظروف یکبار مصرف در دسترس ، مطمئن ، زیبا و با دوام به کمک شما می آیند.ظروف یکبار مصرف از نوع کاغذی محبوب ترین ظروف یکبار مصرف است. این روزها مدل‌های مختلف ظروف یکبار مصرف کاغذی کوچک و بزرگ  در سایزهای مختلف در بازار پیدا می‌شوند.

ظروف یکبار مصرف پلاستیکی: یکی از اشتباهاتی که انجام می‌شود،استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی است. ظروف یکبار مصرف پلاستیکی به هیچ وجه سالم نبوده و می تواند به سلامت افراد آسیب برساند.

 

لیوان کاغذی تبلیغاتی چیست؟

لیوان کاغذی، پر طرفدارترین ظروف یکبار مصرف است که دوام خوبی دارد و در برابر گرما و سرما مقاوم است. از آنجایی که لیوان پلاستیکی یکبار مصرف  در برابر مایعات داغ  تحمل چندانی ندارد، خیلی زود جای خود را به لیوان کاغذی داد. لیوان کاغذی برای نوشیدن نسکافه، دم‌نوش و سرو چای و آب جوش مناسب است و البته کیفیت تولید لیوان کاغذی و مراحل چسباندن آن بسیار حائز اهمیت است.

اغلب فروشگاه‌ها، شرکتها و اداره‌ها به دنبال سفارش لیوان کاغذی هستند تا توجه مخاطب خود را به شرکت خود جلب نمایند. لیوان کاغذی تبلیغاتی، یکی از محبوب ترین محصولات تبلیغاتی بشمار می رود و بسیار تاثیر گذار است.

 

خاص باشید,چون شما ارزشش را دارید.
سلامت زندگی کنید.

همین حالا برای تبلیغات برنامه ریزی کنید.
با ما تماس بگیرید.

 


برچسب‌ها : لیوان کاغذی , لیوان کاغذی تبلیغاتی , لیوان کاغذی اختصاصی,لیوان یکبار مصرف کاغذی , چاپ لیوان کاغذی , چاپ لیوان تبلیغاتی , ماشین آلات لیوان کاغذی , سبز کاپ, ماشین آلات ظروف یکبار مصرف , لیوان تبلیغاتی کاغذی , سبزکاپ,تولید لیوان کاغذی, لیوان یکبار مصرف ,دستگاه لیوان کاغذی ,لیوان کاغذی سبزکاپ,گروه تولیدی سبزکاپ,paper glass,

سه شنبه 1 مهر 1399 - 1:42
قدرت گرفته از نیلوبلاگ